Із чого складається підвіска автомобіля?
Для машини підвіска є важливою деталлю, завдяки якій кріпляться колеса і авто може рухатися, а заодно забезпечує комфорт та безпеку пасажирів та вантажів.
Деталі підвіски автомобіля виконують такі функції:
- з'єднують колеса або нерозрізні мости з системою автомобіля, що несе, — кузовом або рамою;
- перенаправляє на несучу систему сили та моменти, що виникають при взаємодії коліс з дорогою;
- створює необхідний характер руху колес щодо кузова або рами, а також необхідну плавність ходу.
Амортизатори служать для гасіння коливань несучої системи, що виникають внаслідок дії дороги.
Всі автолюбителі стикаються з такою необхідністю підбору та придбання нових автозапчастин для свого транспорту. Будь-який автомобіль може ламатися незалежно від марки та статусу, що дає зрозуміти в необхідності покупки запчастин, або ж стандартна потреба у зміні витратних елементів. Асортимент автотоварів на ринку наскільки великий, що навіть досвідченим автовласникам нерідко важко визначитися, який запчастини краще взяти для своєї машини.
Китайські деталі підвіски автомобіля безперервно збільшуються на вулицях наших міст. І причина не лише у дешевизні цих автомобілів, а також у їхньому зростанні в новизні при виготовленні.
Переваги:
- зростаюча якість складання;
- покращення дизайну;
- ергономічність.
Машини з Китаю економічні, прості в експлуатації та досить надійні, але не варто забувати і про запасні частини до них.
Що входить до складу підвіски?
Будь-яка підвіска, незалежно від свого типу та пристрою, має ряд елементів, які допомагають вирішити багато завдань. До основних елементів підвіски належать:
- Напрямні елементи;
- Пружні елементи;
- Прилади для гасіння;
- Опори коліс;
- Стабілізатори поперечної стійкості;
- Елементи кріплення.
Напрямні елементи створюють необхідний характер переміщення коліс щодо рами або кузова.
Пружні елементи сприймають та передають на кузов або раму нерівності дороги. Потрібно відзначити, що пружні елементи не гасять навантаження, що сприймаються - навпаки, вони їх накопичують і передають на кузов або раму з деякою затримкою. Як пружні елементи можуть виступати ресори, кручені пружини, торсіони, а також різноманітні гумові буфери.
Прилади, що гасять, гасить коливання рами або кузова, викликані наявністю пружних елементів. Найчастіше в ролі елементів, що гасять, виступають гідравлічні амортизатори.
Опори коліс допомагають підвіски з'єднатися з іншими деталями. Опори передніх коліс вирішують і ще одне завдання - дають колесам можливість повертатися на той чи інший кут. Тому для кріплення передніх коліс використовуються поворотні кулаки та інші складні конструкції опори.
Завдання стабілізатора поперечної забезпечувати стійкість автомобіля при поворотах та їзді дорогами з поперечним ухилом. Найчастіше стабілізатори поперечної стійкості ставляться на автомобілі з незалежною підвіскою, тому що у залежній підвісці в ролі стабілізатора виступає сама колісна балка. Стабілізатор може встановлюватись як на задню, так і на передню вісь.
Елементи кріплення підвіски
За допомогою цих елементів здійснюється кріплення деталей підвіски між собою, а також кріплення підвіски до кузова або рами транспорту. Як кріплення може виступати як звичайне болтове з'єднання, так і з'єднання за допомогою спеціальних еластичних елементів — гумометалевих шарнірів.