Шрус – пристрій, призначення та інші особливості
Розробка авто з переднім приводом підштовхнула інженерів до відкриття досить складного, але високоефективного механізму, який називається шрус. Його конструкція дозволяє уможливити легке переміщення передніх коліс при невеликих габаритах транспортного засобу.
Але перед тим як купити шруси, варто більше дізнатися про основні особливості цієї деталі. Саме цим ми займемося далі.
Про основні моменти та особливості коротко
За своєю суттю конструкція шрусів є різновидом шарнірного перемикача швидкостей кутового типу. Інженери мають сказати «дякую» винахіднику з Франції на прізвище Гренуар – саме він втілив ідею кулачкового механізму. Ці події відбулися у 20-х роках минулого століття.
Такі механізми були доопрацьовані і в зміненому (але не на багато) вигляді використовувалися при комплектації автомобілів з переднім приводом. Є дві основні функції, які має забезпечувати ця деталь:- Передавати енергію обертання на колеса;
- Безпосередньо здійснювати управління обертанням коліс.
Справедливо помітити, що шрус може використовуватися не тільки у передньопривідних авто. У автомобілях із повним або заднім приводом такі шарнірні механізми комплектують незалежні підвіски.
Варто сказати про основні складові кутового перемикача рівних швидкостей. Шрус складається з корпусу та обойми. Є спеціальні нарізні канавки (прямі чи радіальні), усередині яких встановлені кульки. Однак зовні конструкція елемента може мати відмінності – це обґрунтовано моделями та вимогами виробника.
Щодо основних вимог до встановлення, то монтуються шруси в досить проблемних місцях, де постійно багато бруду, вологи та інших негативних факторів впливу. Саме тому шарнірний механізм вимагає додаткового захисту, який представлений у багатьох моделях авто пильником.