ADR Group створила марку Sakura, розраховуючи швидко охопити ринок розхідників для автотранспорту корейської та японської збірки. Наразі компанія щорічно випускає понад 100 млн. фільтрів щорічно. Обсяги випуску радіаторів скромніші. Як відзначили покупці, фільтри Sakura можуть похвалитися одним із найбільш оптимальних співвідношень ціна-якості серед продуктів інших азіатських виробників. Радіатори також збирають позитивні відгуки, проте зазначається, що ця продукція Sakura вже не відноситься до бюджетної – це швидше оптимальна заміна оригіналу приблизно за ті самі гроші.

ADR Group створила марку Sakura, розраховуючи швидко охопити ринок розхідників для автотранспорту корейської та японської збірки. Наразі компанія щорічно випускає понад 100 млн. фільтрів щорічно. Обсяги випуску радіаторів скромніші. Як відзначили покупці, фільтри Sakura можуть похвалитися одним із найбільш оптимальних співвідношень ціна-якості серед продуктів інших азіатських виробників. Радіатори також збирають позитивні відгуки, проте зазначається, що ця продукція Sakura вже не відноситься до бюджетної – це швидше оптимальна заміна оригіналу приблизно за ті самі гроші.